Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Toshio Saeki

Να καθίσω να σου γράψω
Κάτι να ερεθιστείς;
Αν σ' ερεθίζουν τα στριπτίζ
Ψυχών με ερμαφρόδιτα
Γεννητικά όργανα
Ξεβρακώσου και κάτσε
Αναπαυτικά
Να παίρνω κι εγώ μάτι
Θα σε αρχίσω στις σφαλιάρες
Κάποια στιγμή
Αν με κοιτάξεις λίγο παράξενα
Σα γκόμενα ας πούμε...
Καθότι πολλά παθούσα γυνή
Κατάντησα λίγο σαδό
Αλλά μπορεί και τότε ακριβώς
Να έχεις στύση
Γιατί στο ρόλο του άντρακλα
Με το ολόρθο πούτσο μια ζωή
Μου ' γινες σίγουρα λίγο μαζό
Μη νοιάζεσαι αφού σε μαστιγώσω
Θα στον ρουφήξω έπειτα μέχρι σταγόνας ανακούρκουδα
Καθώς μανιωδώς θα τσιμπάω
Τη κλειτορίδα μου
Η μήπως θες από μακριά
Συνηθισμένοι είμαστε στη μη επαφή
Θα τρίβεις την ψωλή σου με μανία
Θα με κοιτάς να μαλακίζομαι
Και θα φωνάζεις " κι άλλο τσίμπα τη τσίμπα βάλε όλα τα δάχτυλα βαθιά μέσα" κι εγώ θα σε κοιτώ
Να χύνεις για εμένα και θα γλείφομαι
Οχι εγώ δεν τέλειωσα ακόμη...



 Το Σαρκοφάγον της Βιολέτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου